השימוש באינטרנט הפך להיות חלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו, עד שקשה מאוד לדמיין את החיים בלעדיו. ככל שחולפות השנים הצורך בגלישה מהירה וחלקה הולך ועולה, ומיטב המוחות עמלים כל העת כדי לשפר ככל שניתן את הטכנולוגיה. אינטרנט המבוסס על סיבים אופטיים נותן כיום את המענה הטוב ביותר למי שמחפש אינטרנט מהיר ויציב, כזה שמאפשר לבצע פעולות הדורשות אינטרנט במהירות גבוהה כמו צפייה בסרטים באיכות גבוהה, צפייה בשידורים חיים, משחקי אונליין, הורדה והעלאה של קבצים גדולים ועוד. במאמר הזה ננסה להסביר קצת על אינטרנט סיבים, על היתרונות שלו, וכיצד אפשר להצטרף אליו.

מה זה בעצם אינטרנט סיבים?

כאשר מדברים על אינטרנט המבוסס על סיבים, הכוונה היא שתשתית האינטרנט והולכת המידע מתבצעים באמצעות כבלים שעשויים מזכוכית או פלסטיק דק במיוחד אשר מאפשרים להעביר נתונים בעזרת שימוש עם קרני אור. הטכנולוגיה שבה השתמשו עד היום במרבית המקומות הייתה מתבססת על כבלי נחושת שמעבירים אותות חשמליים, ומהירות האינטרנט בטכנולוגיה הזאת הייתה איטית הרבה יותר. שימוש עם סיבים לעומת זאת, מאפשר חיבור יציב ומהיר במיוחד, אשר עמיד לאורך זמן ומספק את חווית הגלישה הטובה ביותר.

היתרונות של סיבים אופטיים – לא רק מהירות ויציבות

אין ספק שהיתרון הגדול והמשמעותי ביותר אשר בגללו מרבית האנשים עוברים לשימוש עם סיבים אופטיים הוא מהירות החיבור הגבוהה שהטכנולוגיה הזאת מספקת לגולש, יחד עם יציבות מקסימלית שמאפשרת לבצע בצורה יעילה את כלל הפעולות הדורשות אינטרנט חזק ויציב. עם זאת, חשוב לדעת שלשימוש באינטרנט סיבים יש עוד לא מעט יתרונות ובראשם העובדה שמדובר על פתרון ירוק יותר וידידותי לסביבה מאשר שאר הפתרונות הקיימים בשוק כמו שימוש עם כבלי נחושת. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שסיבים אופטיים צורכים הרבה פחות אנרגיה לצורך העברת המידע, ולכן השימוש בהם חסכוני וממילא גם ירוק הרבה יותר.

האם יש גם חסרונות לאינטרנט מסוג זה?

האתגר המשמעותי ביותר בכל הקשור לסיבים אופטיים הוא נושא הפריסה. עלות הפריסה של אינטרנט סיבים היא יקרה יחסית, ונחשבת למורכבת יותר מאשר טכנולוגיות אחרות. ולכן, ישנם עוד לא מעט מקומות ברחבי הארץ שבהם גם אם תרצו לא תוכלו עדיין להתחבר ולהנות מאינטרנט סיבים יציב ומהיר, ותאלצו לחכות שיחברו גם אותם לתשתית הסיבים. עם זאת, חברות התקשורת בישראל עובדות כל העת להגדיל את כמות המקומות שבהם ניתן להתחבר לסיבים אופטיים, כאשר הצפי הוא שבשנים הקרובות תסתיים הפריסה המקסימלית האפשרית ברחבי ישראל.

כיצד מתחברים לאינטרנט סיבים?

בכדי להתחבר לאינטרנט סיבים עליכם לפנות אל חברת אינטרנט מקצועית שתדאג לחבר אתכם לתשתית הסיבים שלה. ולכן, צריך לבדוק בראש ובראשונה לאילו חברות ישנה תשתית סיבים באזור המגורים שלכם. בכל מקרה, חשוב לבחור דווקא בחברה רצינית שיש לה צוות אנשי מקצוע שיבצעו את החיבור בצורה מקצועית, וגם לאחר מכן אם תהיה לכם תקלה או שאלה כלשהי, יהיה לכם כתובת שאליה תוכלו לפנות ולקבל מענה מקצועי ויעיל לפתרון התקלה.

טריפל סי – אינטרנט סיבים במחיר המשתלם ביותר

אחת החברות הגדולות והמובילות בשוק התקשורת והאינטרנט הישראלי היא חברת טריפל סי, אשר לה מגוון רחב של שירותים ובהם שירותי אינטרנט מבוסס סיבים אופטיים ושירותי מחשוב שונים שאותם היא מציעה ללקוחות פרטיים ועסקיים. טריפל סי מעמידה לרשות הלקוחות צוות מקצועי שידאג לבצע את החיבור לסיבים בצורה המקצועית והמהירה ביותר, ולתת מענה אנושי זמין ומקצועי לכל שאלה או בעיה שקשורה לאינטרנט שלכם, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

שירותים נוספים מבית חברת טריפל סי

היתרון הגדולה בבחירת טריפל סי עבור ספקית האינטרנט שלכם זה היכולת לקבל מעטפת גדולה של שירותים שונים תחת קורת גג אחת, כאשר אתם נדרשים לשלם רק עבור מה שאתם מקבלים ומשתמשים בו. בין היתר תוכלו לקבל אצל טריפל סי: שירותי אנטי-וירוס מתקדמים להגנה על המחשב שלכם מפני וירוסים ונוזקות, שירותי סינון תכנים ברשת שיסייעו לכם להגן על הילדים שלכם (וגם עליכם..) מכל הדברים הרעים שיש לאינטרנט להציע, ועוד מגוון שירותים נוספים שכדאי לכם להכיר. אז אם החלטתם לעבור לאינטרנט סיבים ואתם רוצים להיות רגועים שעשיתם את ההחלטה הנכונה – נסו את טריפל סי ולא תתחרטו!