מערכת שעון נוכחות בענן מבית EZ-Time, מאפשרת דיווח, ניהול ובקרה של שעות העבודה ושעות ההיעדרות של העובדים בחברה כמו גם דיווח משימות שבוצעו, בין אם מדובר בעובדי משרד או בעובדים בשטח ועוד מאות פונקציות שיעשו את החיים קלים עבורכם.
המערכת מאפשרת הקמת עובדים חדשים, ניהול נתוני עובדים, מתן הרשאות, החתמת נתוני שעון ישירות מהאפליקציה,
צפייה בדו"ח נוכחות ועדכון ע"י העובדים במהלך החודש, אישור ממוחשב על דיווחי הנוכחות הן ע"י העובד והן ע"י הממונה,
הפקת דו"חות מגוונים (דו"ח נוכחות חודשי, סיכום שעות יומי/ חודשי, דו"ח שגויים וכד'), ניתוח שעות על בסיס הסכמה עבודה, הכנה לחישובי שכר ועוד.