חזרה לעמוד המדריכים

מדריך EZ-Time

ברוכים הבאים למדריך EZ-Time

אודות השירות TimeBitCloud

מערכת שעון נוכחות בענן מבית EZ-Time, מאפשרת דיווח, ניהול ובקרה של שעות העבודה ושעות ההיעדרות של העובדים בחברה כמו גם דיווח משימות שבוצעו, בין אם מדובר בעובדי משרד או בעובדים בשטח ועוד מאות פונקציות שיעשו את החיים קלים עבורכם.

המערכת מאפשרת הקמת עובדים חדשים, ניהול נתוני עובדים, מתן הרשאות, החתמת נתוני שעון ישירות מהאפליקציה,
צפייה בדו"ח נוכחות ועדכון ע"י העובדים במהלך החודש, אישור ממוחשב על דיווחי הנוכחות הן ע"י העובד והן ע"י הממונה,
הפקת דו"חות מגוונים (דו"ח נוכחות חודשי, סיכום שעות יומי/ חודשי, דו"ח שגויים וכד'), ניתוח שעות על בסיס הסכמה עבודה, הכנה לחישובי שכר ועוד.

 
הורדת השירות תתבצע מחנות האפליקציות או דרך הקישורים:

צעדים ראשונים במערכת

על מנת להקים את השירות יש לעקוב אחר השלבים המפורטים בסרטון:

מדריכים לעובד

הדרכת תחילת שימוש באפליקציה:

היכרות עם האפליקצייה והפורטל:

הדרכה עבור נוכחות + סידור משמרות:

ניהול מחלקות/סניפים


למערכת EZTIME אפשרות לניהול מחלקות סניפים באופן מסודר ומאורגן.

1. בתפריט הצד , נבחר : עובדים ->ניהול מחלקות/ סניפים 

 

2. בעמוד שנפתח , נלחץ על "הוסף חדש": 

 

3. נקליד את שם המחלקה/סניף . ונלחץ על "שמור" :

 

4. כעת עלינו לשייך את העובדים למחלקה שבחרנו. 
בכדי לעשות זאת, בתפריט הצד נלחץ על "עובדים --> רשימת עובדים" :

 

5. נסמן ב  –  ✔️ את העובדים שברצוננו לשייך למחלקה/סניף שיצרנו: 

 

נלחץ על   ונבחר באפשרות "שייך עובדים למחלקה / סניף" ונבחר את המחלקה הרלוונטית.

נלחץ על שמור וזהו, העובדים שוייכו למחלקה/סניף שבחרתם. 

 

הוספת עובד חדש


הוספת מסמכים אישיים


הוספת קיצור דרך למערכת הנוכחות


הוספת פרטי בנק של עובדים


למידע נוסף אודות מערכת הנוכחות בענן – לחצו כאן

הקודם הבא