עולם העסקים מתרחב בשנים האחרונות למרחב הדיגיטלי, כאשר עסקים מחפשים כל העת פתרונות מתקדמים שיהפכו את העסק ליעיל יותר, ויאפשרו להם לנהל את כלל המערכות בצורה טובה יותר. בעוד בעבר רוב המערכות היו מותקנות באופן מקומי על גבי מחשבי החברה, במשך הזמן הגיעו בעלי העסקים אל ההבנה שמערכות הנמצאות על גבי ענן יעילות הרבה יותר. כך נולדו חברות המציעות פתרונות ענן לעסקים שמאפשרות לעסקים שלא להתעסק עם כל מה שקשור להתקנה ותחזוקה של ציוד יקר, אלא לקבל את הכול כשירות מרחוק באמצעות הענן.

מהו בכלל מחשוב ענן?

מחשוב ענן מבוסס על טכנולוגיה שהרעיון שלה זה לשתף את היכולות של מחשב מסוים עבור מחשבים מרוחקים, ועל גבי המחשב הזה להתקין מערכות שיוכלו לשמש מרחוק מחשבים אחרים. חברות המתמחות בפתרונות ענן לעסקים לוקחות על עצמן את האחריות והדאגה להתקנה וטיפול במערכות השונות, כך שהלקוחות יכולים להסיר מעצמם את העול הזה, ולהתעסק בתחומי העיסוק שלהם.

פתרונות ענן לעסקים – למה זה בכלל משתלם?

כמובן שכל מערכת שאתם צריכים עבור החברה שלכם תעלה לכם עוד כסף, אבל במקרים רבים מדובר על הפתרון המשתלם ביותר. לשימוש עם פתרונות ענן לעסקים יש כמה וכמה יתרונות:

  • גמישות מרובה – כאשר מדובר על שירותי ענן, ישנה גמישות רבה בכל הקשור להרחבה או צמצום של השירותים, לעומת תשתית מקומית שכל שינוי בה דורש השקעה של מאמצים וזמן.
  • חיסכון בעלויות – כמובן שנושא החיסכון בעלויות משתנה ממקום למקום, אך בחלק גדול מן המקרים היכולת לשלם רק על מה שאתם משתמשים בו בענן, מאפשר חיסכון משמעותי בעלויות.
  • זמינות מקסימלית – העובדה שמדובר על חברה גדולה שמציעה את שירותי הענן שלה ללקוחות רבים, מכריחה אותה להעמיד צוות תמיכה טכנית גדול ומקצועי, שידאג לזמינות מקסימלית של המערכות עם מינימום של תקלות.
  • אבטחה משופרת – חברה גדולה שמציעה שירותי ענן לעסקים רבים לא תסתכן במקרים של פרצות אבטחה, והיא תשקיע הרבה מאוד כסף שאותו היא תשלם לאנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחום שידאגו לעשות הכול כדי לדאוג לרמת אבטחה גבוהה.

ועוד לא מעט יתרונות אשר בגללן חברות בוחרות בשירותי ענן שונים עבור המערכות שלהן.

כיצד לבחור חברה עבור פתרונות ענן לעסקים?

ישנם כמה דברים שצריך לבדוק לפני שבוחרים חברה עבור פתרונות ענן. הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שמדובר על מקום רציני ומקצועי שיש לו צוות שיוכל לתת לכם מענה מקצועי לכל שאלה, ולטפל בתקלות בצורה מהירה ויעילה. כמו כן, חשוב לבחור במקום עם מגוון רחב של שירותים, ככה שתוכלו לקבל את כל מעטפת שירותי הענן תחת קורת גג אחת מבלי שצריך להתקשר עם חברות שונות עבור השירותים השונים. כמובן שגם נושא המחיר משחק תפקיד וצריך לשים לב לדקויות בתמחור של החבילות השונות, אך זה לא הפרמטר שצריך לעמוד בראש סדר העדיפויות.

אילו מערכות אפשר לקבל באמצעות שירותי ענן?

למעשה, ישנן אין ספור מערכות שאותן ניתן לקבל כשירות ענן, ובחלקן אנחנו משתמשים באופן קבוע אפילו מבלי לשים לב. אחת מחבילות התוכנה הפופולריות ביותר כיום ברחבי העולם היא חבילת אופיס, אשר מספקת לעסקים ולמשתמשים פרטיים מגוון רחב של תוכנות ליצירה וטיפול במסמכים. כיום ניתן להשתמש באופיס גם בשירותי ענן עם Office365 המאפשר עבודה יעילה אונליין על מסמכים, תוך שימוש בכל התכונות המתקדמות ביותר הקיימות בחבילת אופיס. זוהי רק דוגמא אחת מתוך אין ספור דוגמאות של מערכות ותוכנות שונות שכיום הדרך הטובה ביותר להשתמש בהן היא באמצעות הענן. אחת החברות המובילות בתחום שירותי מחשוב הענן היא חברת טריפל סי, אשר מציעה מגוון רחב של שירותים ללקוחות עסקיים שרוצים שירותי ענן מתקדמים במחירים משתלמים.

למה כדאי לבחור דווקא בחברת טריפל סי?

אצל טריפל סי כל נושא שירות הלקוחות נמצא בראש סדר העדיפויות, כאשר ישנו דגש על ושירות מקצועי ויעיל שייתן מענה מהיר לכל בעיה. אם אתם בוחרים בשירותי ענן עבור מערכות החברה, ישנה חשיבות רבה שתהיה לכם אוזן קשבת שתוכלו לקבל מענה לכל נושא באופן מיידי. אם אתם מחפשים מקום שבו תוכלו לקבל את כל מעטפת השירותים תחת קורת גג אחת מאנשי המקצוע המובילים בתחומם, אין ספק שטריפל סי יהיה המקום המתאים ביותר עבורכם.