המידע שאותו שומרים חברות ועסקים על גבי מערכות החברה, הוא ללא ספק משהו שההגנה עליו חייבת להיות בראש סדר העדיפויות. במיוחד כאשר מדובר על מידע רגיש כמו דברים שקשורים ללקוחות וכד' אשר נשמרים הרבה פעמים לצורך מתן שירות עתידי, ישנה חשיבות עצומה לנקוט בכל האמצעיים הקיימים עבור הגנה על המידע ושמירה מפני דליפה שלו. למעשה, הפתרון הטוב ביותר עבור הגנה על מידע רגיש הוא לפנות אל חברה מקצועית המספקת שירותי אבטחת מידע לעסק, אשר לה אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחום שידעו כיצד להגן על הנתונים שלכם בצורה הטובה ביותר.

שירותי אבטחת מידע לעסק – מה הם כוללים?

אצל חברה מקצועית בתחום אבטחת המידע שירותי אבטחת מידע לעסק כוללים כמה וכמה דברים שביחד נותנים את המענה הטוב ביותר עבור ביטחון המידע שלכם. בין השירותים:

  • אפיון והערכת סיכונים: השלב הראשוני שמתבצע יחד איתכם הוא הערכה וניתוח של הסיכונים הקיימים, כדי שאנשי המקצוע של החברה יוכלו להתאים את מדיניות ההגנה בהתאם לחוזקות ולחולשות של המערכות שלכם.
  • פיתוח אסטרטגית הגנה: בהתאם לתוצאות האפיון והבדיקה הראשונית, יתאימו לכם אנשי המקצוע תוכנית אסטרטגית מותאמת אישית עבור צרכי האבטחה אצלכם בעסק, כדי לתת את המענה המיטבי לכל סוג של איום.
  • הטמעת הפתרונות בעסק: בין אם מדובר על הטמעת מערכות הגנה מתקדמות, נהלי אבטחה מחמירים או כל דבר אחר שקשור באבטחת המידע שלכם, מדובר על תהליך ממושך שלוקח זמן וצריך להתבצע תוך שיתוף פעולה איתכם, כדי שהתוצאות יהיו הטובות ביותר לעסק שלכם.
  • ניטור ובקרה מתמדת: בכדי להגן על המידע בצורה הטובה ביותר חייב להיות ניטור מתמיד של כל התרחשות הקשורה לאבטחת המידע, כדי שיהיה אפשר לתת מענה מיטבי להתקפה בזמן אמת.
  • העלאת המודעות לנושא האבטחה: בלי קשר לשאר התהליכים החשובים, ישנו דבר אחד חשוב מאוד שצריך לעשות והוא להעלות את המודעות להקפדה על נהלי האבטחה בקרב העובדים. בסופו של דבר הם אלו שיש להם את הגישה למידע, וטעות שלהם יכולה לעלות לכם ביוקר.

כיצד בוחרים חברה עבור שירותי אבטחת מידע לעסק?

לבחירת החברה המתאימה עבור שירותי אבטחת המידע לעסק ישנה חשיבות רבה. בסופו של דבר ניסיונם של אנשי המקצוע שעובדים בחברה שבה בחרתם הוא זה שמקטין את הסיכוי להיפגע מתקיפות ופריצות כאלה ואחרות, ולכן ישנה חשיבות רבה לבחירת חברה אשר מעסיקה אנשי מקצוע מנוסים מהשורה הראשונה בתחום. ולכן, הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק כאשר אתם מחפשים חברה עבור שירותי אבטחת מידע לעסק זה נושא המקצועית. עם זאת, חשוב מאוד לוודא גם שמדובר על חברה שמעניקה שירות לקוחות זמין ומקצועי, כזאת שיש עליה הרבה המלצות ושמעניקה מעטפת שירותים רחבה, כך שלא תצטרכו להתקשר עם חברות אחרות עבור שירותים נוספים שאתם זקוקים להם.

אילו שירותים כלולים באבטחת מידע לעסק?

מגוון השירותים הכלולים בחבילת שירותי אבטחת מידע לעסק משתנה מחברה לחברה, כאשר ההמלצה שלנו היא כאמור לבחור בחברה שמציעה מגוון רחב של שירותים שאותם תוכלו לקבל תחת קורת גג אחת. בין השירותים שכלולים: חומת אש – Firewall, שירותי אנטי-וירוס, ועוד שירותים רבים נוספים אשר יחד אמורים לתת מענה לכל סוגי התקיפות, בין אם מדובר על האקרים שמנסים לגנוב מידע, להשחית את המערכות, לדרוש כופר או כל דבר אחר.

שירותי אבטחת מידע לעסק מבית חברת טריפל סי

אחת החברות המובילות בישראל בתחומי התקשורת ושירותי המחשוב היא חברת טריפל סי, אשר הוקמה בשנת 1989 בתור חברת מחשוב ואינטגרציה, ומאז עברה דרך ארוכה והפכה להיות אחת מהחברות המובילות בישראל במגוון רחב של תחומים. החברה מעסיקה כיום מעל מאה עובדים מקצועיים ומנוסים, אשר יספקו לכם את מגוון השירותים הרחב ביותר שתוכלו לקבל תחת קורת גג אחת. בין היתר, מספקת טריפל סי שירותי אבטחת מידע לעסקים שרוצים להיות רגועים שהם בידיים טובות, ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה מטפלים עבורם באבטחת המידע. בין השירותים שטריפל סי מספקת: טרנד מיקרו (Trend Micro) – הגנה מפני האקרים, וירוסים, תוכנות ריגול וכד', שרותי Firewall בכמה דרגות, שירות ADOM המסייע בזיהוי חדירות ותוכנות זדוניות, ועוד מגוון רחב של שירותים אשר נותנים את המענה המקיף ביותר לעסקים.