אחד הדברים המשמעותיים ביותר עבור חווית גלישה טובה באינטרנט זה מהירות הגלישה. אינטרנט איטי ולא יציב הוא הסיוט הגדול ביותר של כל מי שמשתמש באינטרנט, בין אם מדובר על גלישה דרך המחשב, הפלאפון או כל מכשיר אחר. ולכן, אנשים מוכנים לשלם כסף ולרכוש חבילות אינטרנט ביתי במהירות גבוהה אשר תאפשר להם שימוש מהיר ורציף באינטרנט, ואפשרות להעלות או להוריד קבצים בצורה מהירה ויעילה. מהירות העלאה של קבצים היא בדרך כלל איטית יותר מאשר מהירות ההורדה, ולכן אנשים שמבצעים העלאה של קבצים לעיתים יחסית קרובות, יזדקקו לאינטרנט מהיר במיוחד כדי לעשות זאת בצורה נוחה ויעילה. למה מהי מהירות העלאה, ממה היא מושפעת ומה ניתן לעשות כדי לשפר את המהירות.

מהי מהירות העלאה – ממה היא מושפעת?

בעיות של איטיות באינטרנט צריך לחלק לשני חלקים. החלק הראשון הוא אינטרנט שפועל כמו שצריך, אך מדובר על אינטרנט שאיננו במהירות גבוהה, וממילא כאשר מבצעים פעולות שדורשות אינטרנט חזק הפעולה מתבצעת בצורה איטית. כאשר תרכשו אינטרנט מהיר הדבר ישפיע בצורה ישירה על דברים כמו מהירות העלאה והורדה של קבצים, היכולת לצפות בסרטים וסרטונים באיכות גבוהה בצורה חלקה וכן הלאה. לעומת זאת, ישנם מקרים שבהם תקלה ברשת האינטרנט היא זו שגורמת לאינטרנט איטי ולגלישה קטועה, אז למהירות הגלישה שרכשתם לא תהיה השפעה, ומה שצריך לעשות הוא לפנות אל החברה המספקת לכם את שירותי האינטרנט ולקבל ממנה עזרה עבור פתרון לתקלה.

על מה משפיעה מהירות ההעלאה?

מקובל לחשוב שמהירות העלאה משפיעה רק על קבצים שאנחנו שולחים לאחרים או מעלים לרשת האינטרנט (למשל קבצים שאנחנו מעלים לענן לצורך גיבוי או כדי לשתף את החברים). אולם, למהירות ההעלאה ישנה השפעה גדולה גם על דברים נוספים שמאחורי הקלעים מבצעים בעצם העלאה של קבצים לצורך הפעילות השוטפת. הדוגמא אולי הקלאסית ביותר היא ביצוע של שיחת וידאו באמצעות הזום או כל תוכנה אחרת שמאפשרת שיחות וידאו בזמן אמת. במקרה הזה אנחנו בעצם מעלים תמונה של עצמנו כל העת לרשת האינטרנט, ולכן למהירות ההעלאה יש השפעה ישירה על ביצוע השיחה בצורה חלקה וללא בעיות.

כיצד מבצעים בדיקה למהירות האינטרנט?

מהירות האינטרנט מושפעת מהרבה מאוד גורמים. כמובן שאם רכשתם חבילת אינטרנט מהיר אתם אומרים לקבל אינטרנט עם מהירות גלישה שקרובה למה שהובטח, אך בסופו של דבר ישנם כל מיני דברים שמשפיעים על המהירות בפועל. למשל, אם אתם גולשים באמצעות חיבור WIFI אלחוטי, מהירות הגלישה תהיה תלויה גם באיכות החיבור. ולכן, את בדיקת המהירות מומלץ לבצע כאשר מחוברים עם כבל רשת לאינטרנט. כדי לבצע את הבדיקה פשוט כתבו בגוגל "בדיקת מהירות גלישה", כנסו אל אחד האתרים הראשונים שמוצעים, ותוכלו לאחר בדיקה שלוקחת כמה שניות לראות מהי מהירות האינטרנט שלכם. תוכלו גם לראות שמהירות ההעלאה היא נמוכה יותר ממהירות ההורדה, ולבדוק האם מהירות הגלישה שלכם קרובה למה שמבטיח ספק האינטרנט.

כיצד בוחרים ספק אינטרנט במהירות גבוהה?

אחד הדברים החשובים כדי לוודא שיהיה לכם אינטרנט מהיר ויציב הוא לבחור חברה מקצועית ואמינה בתחום אשר מספקת שירותי אינטרנט מהיר איכותי ויציב, ויש לה אנשי מקצוע מהשורה הראשונה שיוכלו לתת לכם מענה עבור כל תקלה או בעיה הקשורה למהירות הגלישה שלכם. אם אתם בבית גדול ורוצים אינטרנט מהיר וחזק גם במקומות שרחוקים מהנתב, אפשר לרכוש מגדיל טווח אשר מאפשר לשפר את הקליטה במקומות בהם הקליטה יחסית חלשה, כך שתוכלו להגדיל את מהירות הגלישה.

טריפל סי – אינטרנט מהיר מבית טוב

חברת טריפל סי הינה אחת החברות הגדולות והמובילות בישראל בתום שירותי המחשוב והתקשורת, והיא מציעה חבילות אינטרנט מהיר ללקוחות פרטיים ועסקיים שרוצים אינטרנט יציב ומהיר במיוחד. טריפל סי מציעה שירותי אינטרנט סיבים ברמה הגבוהה ביותר, וצוות אנשי מקצוע אשר זמין לתת מענה לכל תקלה או בעיה במשך 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, כדי שלא יהיה מצב שהאינטרנט שלכם עושה בעיות ואין לכם מי שיסייע לכם בפתרון הבעיות. היתרון הגדול של טריפל סי הוא שאתם יכולים לקבל מגוון רחב של שירותים שונים כמו שירותי אנטי וירוס או שירותי סינון תכנים ברשת והכול תחת קורת גג אחת מבלי שאתם צריכים לפנות לחברות שונות כדי לצרוך את מגוון השירותים.