שרותי גיבוי בענן מבית טריפל סי

אירוע כופרה מתרחש כל 22 שניות !
שירות הגיבוי של Acronis מספק גיבוי מרוחק (Offsite Backup) בטוח, אמין וניתן להתאמה.

גלו עוד

איומי הסייבר של ימינו דורשים פתרון שלם ואמין.

למה לשלם יותר? התקדמו עכשיו לענן של ישראל במחיר מיוחד של 0.35 ש"ח ל1GB.
השאירו פרטים ונחזור אליכם או חייגו 03-9204634

הגנו על הנתונים שלכם בקלות עם הענן של ישראל

הפתרון שלנו מתאים לכל ארגון, ובכל סביבת IT

כיצד הפתרון מסייע לי?

זהו פתרון טכנולוגי מתקדם להגנה מפני מתקפות כופר, הפתרון של Acronis מגבה ומגן על כל המידע במערכות שלך, כולל מסמכים, קבצי רשת, תוכניות ועוד – אפילו קבצי הגיבוי של Acronis.

זיהוי תבניות:
השרות מתבונן באופן קבוע בדפוסים משתנים של קבצי המידע במערכת, כאשר סט של התנהגויות שמצביע על תהליכים חשודים אשר לוקחים קבצים כבני ערובה. הפתרון של Acronis מתבונן על הסטים האלו ומשווה אותם לאלו עם תבניות התנהגות זדוניות. דרך זו חזקה יותר באופן משמעותי בזיהוי מתקפות כופר.

ניהול רשימה לבנה ורשימה שחורה:
פתרון Active Protection מסוגל לזהות איומים חדשים בהתבסס על תבניות ידועות מראש או תבניות אשר נלמדות ע"י המערכת. התוצאות יכולות להיות מותאמות, כך שיפחיתו את זיהוי כוזב של מתקפות כופר. השירות של Acronis כולל רשימה לבנה – תוכניות שיש להן הרשאה לבצע פעולות מסוימות – וזאת על מנת למנוע מהמערכת למתג פעולות שלא גורמות לנזק כפעולות מזיקות.

הגנה עצמית וקבצי גיבוי:
דרך אחת בה פצחנים (האקרים) יכולים לפגוע בקבצים היא לתקוף את תוכנת הגיבוי ובכך להשחית את קבצי הגיבוי שהיא יוצרת. על מנת להגן כנגד תקיפות מסוג זה, Acronis הטמיעה מנגנון הגנה-עצמית שלא מאפשר להפריע לעבודה השוטפת של היישומים של Acronis ושל קבצי הגיבוי שלה.

3 סיבות עיקריות לצורך בגיבוי

המשכיות עסקית במקרה של כשל מערכות במערכת הייצור של הלקוח, דרושה היום לכל ארגון, והעלויות הנמוכות מאפשרות אבטחה של ההמשכיות במקרה של אסון.

איומי הסייבר הולכים ומתעצמים מדי יום ומהווים איום על כל פעילות של כל ארגון. מענה זה מאפשר להתגבר על אירוע סייבר משמעותי, גם במקרה של פריצת אבטחת מידע והשבתת השירותים במערכות הייצור.

לחברות המחזיקות מאגרי מידע ונתונים רגישים, אשר דורשות שירותי המשכיות עסקית הכוללות גיבוי.

שאלות נפוצות

מה זה תוכנת כופר?

תוכנת כופר הינה תוכנה זדונית או פולשנית שחודרת למערכת שלך באופן בלתי חוקי למטרות זדון. כשתוכנת כופר מדביקה את המערכות שלך, היא חוסמת את הגישה לכל המידע שנמצא במערכות, למטרות סחיטה. יש מקרים שהאיום נגמר כאשר התשלום מועבר לפושעים שסוחטים אותך או את הארגון שלך. במילים אחרות, זהו איום בלתי חוקי למידע הרגיש שיושב אצלך במערכת.

מה הדבר הראשון והכי חשוב לבדוק אם אני מעוניין לגבות לענן?

את רוחב הפס, כמה נפח נדרש להעלות לענן ומה ההערכה לדלתאות (שינויים) בין גיבוי לגיבוי.
במידה ורוחב הפס נמוך, ניתן לבצע Seeding – תהליך בו תוכל לגבות את החומר לדיסק, להביא אותו אלינו פיזית ואנו מעלים את החומר ישירות לאחסון. במידה ולא, הגיבוי הראשוני (Full) יארך זמן רב וזה מגדיל בהרבה את הסיכוי לתקלות ולחוסר שביעות מהשירות.

האם ניתן להגדיר גיבוי שירוץ גם לענן וגם לאחסון מקומי במקביל?

כן, ניתן להגדיר זאת בממשק הניהול במהלך הגדרת תכנית הגיבוי ישנה האפשרות להגדיר את היעד של הגיבוי, לענן, לכונן פנימי, לכונן רשת, או לנתיב ברשת המקומית אליו יש גישה.

האם ניתן לגבות תיבות Office365?

ניתן לגבות תיבות Office365 בשתי דרכים, עם Agent ייעודי אותו מתקינים על המכונה כמו כל Agent אחר, או עם Agent Cloud2Cloud אותו מתקינים מתוך ממשק הניהול.
ההבדל בין השניים הוא שה Cloud2Cloud אינו משתמש כלל במשאבי המערכת של הלקוח (רשת, מעבד, זיכרון), הגיבוי מתבצע ישירות מהענן של מייקרוסופט והמידע עובר ישירות לאחסון אצלנו, המגבלות הן שלא ניתן לתזמן את הגיבוי – הוא רץ באופן אוטומטי פעם ביום, כמו כן לא ניתן להגדיר שיגבה לאחסון מקומי, אלא לענן בלבד, עם ה Agent הרגיל ניתן להגדיר תזמון באופן חופשי וגם גיבוי לאחסון מקומי.

יש סטטיסטיקות של נפח דיסק וגיבויים?

בוודאי!
כל לקוח יכול ליצר לעצמו דו"חות משני סוגים שונים, לגבי ניצול נפח דיסק ולגבי הגיבויים, לשם כך המשתמש של הלקוח צריך הרשאות אדמין באקרוניס, בפאנל הניהול יש ללחוץ על “Manage accounts” בצד שמאל למעלה ובחלון שיפתח בתפריט בצד שמאל – Reports הדו"ח ישלח במייל לכתובת שמשתמש שמייצר את הדו"ח.

מה יכולות השחזור של האפליקציות Exchange, MSSQL, Office365?

ב MSSQL ניתן לשחזר DB במלואו, כלומר לא ניתן לשחזר טבלה או שורה, או ערך בודד.
ב Exchange ו Office365 ניתן לשחזר את ה DB במלואו, תיבה במלואה וגם עד רמת פריט בודד, כלומר מייל, פגישה, משימה. ניתן גם לצפות בתצוגה מקדימה של הפריט הבודד דרך ממשק הניהול ואף לשלוח אותו כמייל לכל דבר.

לקוחות מספרים

דני

מנכ"ל אוטוסופט

ברצוני להביע תודה עמוקה על חווית השירות, המקצועיות והאחריות, שאנו מקבלים מכם בחודשים האחרונים, בחודשים האחרונים אנו נמצאים בהתארגנות מחדש לגבי ניהול המערכות שלנו.
לצורך כך נדרשו פעולות רבות ומורכבות של עדכון מערכות הפעלה בשרתים, הגדלת משאבים, בצוע גיבויים, שחזורים, תיקון חוקים והגדרות אבטחה רבות.
כמו כן עשינו "סדר" בסביבת העבודה שלנו, בטול קוים לא פעילים, ניתוק קוים פתוחים עם גישות זדוניות, ועוד.
במהלך הפעולות קיבלנו המון ידע, גישה לתוכנת ADOM, צפיה בחוקי FW ועוד.
את הכל קיבלנו מאנשי התמיכה שלכם ברוח נעימה, מקצועית ואחראית, וזאת מכולם – ללא יוצא מן הכלל!!!

אסף

IT Manager, CT-DENT

מנהל הלקוח שלנו, מעניק שירות יוצא דופן, תמיד נותן מענה מהיר, ואיכותי מאוד, תמיד עם חיוך, ותמיד מוכן לעזור, נדירים מנהלי לקוח שאיכפת להם בצורה הזו.
בכל תקלה שנתקלתי (ולא היו הרבה..) הוא פתר לי אותה תוך 1-5 דקות, מאוד מאוד מרוצה מרמת השירות.
איש התשתיות, שבכל פעם שבזק, או איש התשתית שלי נפלו, הגיע, ועשה קסמים, איש חכם מאוד, נעים מאוד, מבצע עבודה נקיה ומושלמת.
מעבר לכך, מערך השירות של טריפל סי פשוט מעולה, חייב לציין זאת גם.
אז תודה רבה על הכל, ומקווה להמשך עבודה פורייה ביחד.

אסף

עורך דין

אני מוריד את הכובע על העבודה שלך, על הסבלנות ועל התשומת לב.
לא מאמין שהצלחנו לפתור את כל הבעיות שהיו לי ב-MAC כשרציתי להיכנס ולעשות פעולות פשוטות.

תודה רבה גם לתומכים מצוות ענן וגם לנציג מתקשורת שסייע לי.

טל

סטאר סחר

ברצוני לשבח ולהביע את הערכתנו לעובד במחלקה הטכנית.
לאחר התקנה כושלת של תוכנת מחשב ע"י איש מקצוע וחשוב לציין כי היינו במשרד בכאוס מוחלט), ואז הגענו למחלקה הטכנית שנתנו לנו שירות מדהים!!!
ישר כוח על השירות הסבלני והאדיב ,המקצועיות מרגע קבלת השיחה ועד לתיקון התקלה.
ועל זה אומר לך תודה תודה תודה !!!!!!
הלוואי ויהיו עוד נותני שירות כמוכם.

שרה

עבודות חשמל בעמ

שלום רב,
ברצוננו להביע את שביעות רצוננו משירותם של התמיכה שהחל מתחילת השבוע טיפל בפנייתנו בנוגע לתקלה בחיבור לענן
ונתנו לנו שירות מיוחד ומקצועי כולל הסבר מעמיק אודות הגורמים לגרימת התקלה ודרכי הטיפול בה!