מערכת TimeBit Cloud
לניהול נוכחות עובדים מבית סינריון המתמחה בפתרונות נוכחות, מאפשרת
דיווח, ניהול ובקרה של שעות העבודה ושעות ההיעדרות של העובדים בחברה, כמו גם דיווח משימות שבוצעו, בין אם מדובר בעובדי משרד או בעובדים בשטח. המערכת מאפשרת הקמת עובדים חדשים, ניהול נתוני עובדים, מתן הרשאות, החתמת נתוני שעון ישירות מהאפליקציה, צפייה בדו"ח נוכחות ועדכון ע"י העובדים במהלך החודש, אישור ממוחשב על דיווחי הנוכחות הן ע"י העובד והן ע"י הממונה, הפקת דו"חות מגוונים (דו"ח נוכחות חודשי, סיכום שעות יומי/ חודשי, דו"ח שגויים, דו"ח מיקום החתמה, דו"ח משימות שבוצעו וכד'), ניתוח שעות על בסיס הסכמה עבודה, הכנה לחישובי שכר ועוד.
מערכת TimeBit הינה קלה ופשוטה לתפעול. להלן דוגמאות לתפעול המערכת: