המתקן של ישראל

 
שאלות ותשובות - אינטרנט סיטונאי
 

על מנת לסייע לכם בתהליך החיבור לאינטרנט של טריפל סי - "הדאבל של טריפל"
אספנו עבורכם רשימה של שאלות נפוצות.

מה זו בעצם הרפורמה בשוק הסיטונאי?
כיום יש הפרדה מוחלטת בין ספקיות התשתית בזק והוט לבין ספקיות האינטרנט, הפרדה המחייבת את הלקוחות לרכוש בנפרד קו תשתית לאינטרנט וחבילת גלישה. הרפורמה של משרד התקשורת תאפשר לספקיות אינטרנט בינוניות לרכוש תשתית של בזק (במחיר זהה למחיר הספקיות הגדולות ומכאן יכולת התחרות הגדולה שלנו) ולמכור אותה ללקוח הסופי. כלומר, ספקיות האינטרנט ירכשו מבזק את קווי האינטרנט שלה במחיר סיטונאי מופחת וימכרו ללקוחות בנדל קו + ספק מכתובת אחת. לפי הרפורמה, בזק תהיה חייבת למכור לספקיות קווי ASDL / VDSL במהירויות של 15 עד 100 מגה, אשר יהיו מיועדים לשוק הביתי ולעסקים קטנים בלבד.
איך יודעים מה מהירות הגלישה המקסימלית באזור בו אני נמצא?
לאחר שאנו מבינים מה המהירות המבוקשת, ומבהירים שהחיבור הוא בהתאם ליכולת התשתית, אנו מאמתים את הנתונים מול מוקד ההזמנות של בזק, אשר מיידע אותנו על מהירות הגלישה המקסימאלית באזור המבוקש.
איזה סוג של נתב (ראוטר) אתם מספקים?
אנחנו מספקים שני סוגים של נתבים, לפי דרישת הלקוח:
  • נתב (ראוטר) ומודם מדגם D-Link 6740U. לפרטים נוספים לחצו כאן.
  • נתב (ראוטר) ומודם מדגם D-Link 225. לפרטים נוספים לחצו כאן.
מה הצפי למשלוח לנתב (ראוטר)?
בהזמנת משלוח הצפי לאספקה הוא יום העסקים הבא, במידה והמשלוח נעשה במרכז הארץ.
לבדיקה פרטנית ניתן לפנות למוקד שלנו במספר 6400*.
זמני משלוח באמצעות לוקר הם עד 3 ימי עסקים ועד שבוע המתנה לאיסוף.
מהי העלות של הנתב (ראוטר)?
הנתב (ראוטר) יינתן בעלות השכרה חודשית של 10 ₪ החל מהחודש הראשון.
האם ניתן לאסוף את הנתב (ראוטר) באופן עצמי?
בוודאי. את הנתב (ראוטר) תוכלו לאסוף ממשרדי החברה בימים א' עד ה' בין השעות 09:00 בבוקר עד 18:00 אחה"צ בכתובת הסיבים 49, פתח תקווה. 
יש לי כיום נתב (ראוטר) של בזק. עליי להחזיר אותו?
במסגרת השירות שטריפל סי מציעה, יש אפשרות להמשיך להחזיק בנתב (ראוטר) של בזק. אבל, במידה והראוטר שכור ולא קנוי, תיאלץ להחזיר אותו ולקבל נתב חדש של טריפל סי או לקנות נתב באופן עצמאי.
במידה ויש לי נתב (ראוטר) פרטי, האם תינתן לי סיסמא ותמיכה?
תינתן סיסמא ותמיכה טלפונית על מנת להגדיר ושליטה מרחוק. לא לכל הראוטרים תהיה שליטה מרחוק, זה תלוי בדגם של הנתב (ראוטר).
במידה ויש לי נתב (ראוטר) פרטי, האם תינתן לי תמיכה ברשת ה- WIFI ושירות על הגדרות הרשת?
טריפל סי אינה מספקת תמיכה לרשת הביתית בשלב זה.
במידה ויש לי נתב (ראוטר) פרטי, האם יינתן לי שירות במקרה של תקלה?
התחברות מרחוק וטיפול בתקלות יינתנו על הנתבים הנתמכים בשרות דאבל של טריפל: נתב טריפל סי דגם D-Link 6740U ושני נתבים של בזק – VDSL 6850, ו- VDSL 6740. כל שאר הנתבים הקיימים של בזק יכולים לעבוד ע"י שינוי הגדרות user@ccc. אבל, אם הנתב התאפס ואיבד הגדרות, הוא יחזור לעבוד מול רשת בזק. אז תצטרכו לשנות שוב את שם הדומיין (user@ccc) ולהמשיך לעבוד.
מה ההבדל בין בנדל לשירות "דאבל של טריפל"?
במסגרת של בנדל אתה אכן משלם עבור שירותי האינטרנט בחשבונית אחת אבל את השירות עצמו אתה עדיין מקבל מבזק. כלומר, במקרה של תקלה יהיה עליך לפנות לבזק על מנת לקבל תמיכה. בשירות "הדאבל של טריפל" תהיה לך כתובת אחת במידה ותצטרך תמיכה. יתרה מכך, החבילות שטריפל סי מציעה הן קבועות כך שאין צורך בחידוש השירות תחת התנאים של בזק.
ברגע שביצעתי הזמנה לניוד השירות, מתי אוכל להתחבר לשירות שלכם?
ברגע שתוכל להתחבר לשירות "הדאבל של טריפל", נציג מטעמנו ייצור עמך קשר טלפוני על מנת להודיע לך על כך באופן אישי.
האם ינתקו אותי מהרשת במהלך החיבור?
במעבר בתוך תשתית ADSL קיים זמן חפיפה בין הניתוק מבזק לחיבור לטריפל סי, על מנת שתוכל להתחבר לשירות שלנו מבלי שיהיה ניתוק בפועל.
אני לא יודע מה מספר הקו שלי ואין לי חשבונית. איך אני בודק?
על מנת לגלות את מספר הקו שלך, עליך לחבר טלפון קווי של בזק לשקע הטלפון ולחייג 110*.
האם אני יכול להתחבר לשירות "דאבל של טריפל" אם יש לי תשתית של הוט?
נושא ההצטרפות של תשתית הוט לרפורמה נמצא בתהליכים של משרד התקשורת ולצערנו אין לנו תאריך הצטרפות. זה תלוי אך ורק בקצב התקדמות משרד התקשורת.
Up