שאלות ותשובות


לקוחות יקרים, על מנת לסייע לכם בהבנה של כלל המאפיינים של שירות smart,
הכנו לכם רשימה של שאלות ותשובות מקיפות ככל האפשר.

אילו ערוצים מוצעים לצפייה?
שירות smart כולל את ערוצי עידן + אשר כוללים את ערוץ 2, ערוץ 10, כאן, חינוכית, ערוץ 20, ערוץ 24 וערוץ 33.
בקטגוריית הלייף סטייל, שירות smart כולל את ערוצי ויוה, ויוה +, בוליווד, בית +, ערוץ אוכל (Food Network), ערוץ לייף סטייל (Fine Living) וערוצי אופנה.
בקטגוריית המדע והטבע השירות כולל שני ערוצי טיולים לצד Nat Geo ו - Nat Geo Wild, אשר כוללים תוכניות מדע וטבע פופולאריות כמו קוסמוס, מאדים, מדע הטיפשות וכו'.
בקטגוריית הילדים, שירות smart מציע את ערוץ ג'וניור, עם מיטב הסדרות, לצד ערוץ הכוכבים, עם כוכבי הילדים הכי גדולים. השירות כולל בנוסף את ערוץ Duck TV לפעוטות.
בקטגוריית המוזיקה, שירות smart הינו השירות היחיד בארץ אשר כולל את ערוץ ההופעות החיות יחיד מסוגו בעולם, אשר משדר הופעות חיות של מיטב האמנים 24X7.
בנוסף, השירות כולל עוד 5 ערוצי קליפים ועוד 10 ערוצי אודיו, כך שלא משנה באיזה מצב רוח אתם, בין אם ים תיכוני, פופ או רוק, תוכלו למצוא אצלנו הכל.
למפת ערוצי smart המלאה - לחצו כאן.
אילו מכשירים תומכים בשירות smart?
שירות smart הינו שירות וידאו OTT, אשר מבוסס על טכנולוגיה אשר מאפשרת להציג כל תוכן על כל מסך בכל מקום ובכל זמן. smart מאפשרת ללקוח את היכולת לחבר עד 5 מכשירים שונים, בין אם טלוויזיות, טאבלטים, מובייל או ברשת בשילוב עם היכולת לצפות בו זמנית בכולם ולהמשיך סדרות וסרטים שהתחלתם בטלוויזיה במכשיר אחר. לקוחות שיעדיפו ממיר ביתי, פותח ועוצב ממיר קטן ביותר עם התקנה קלה. ממיר אנדרואיד מודרני מביא את היתרונות של פלטפורמה פתוחה ומנגיש אפליקציות צד שלישי כמו Youtube. שירות smart זמין כאפליקציה ללקוח על מערכות הפעלה של iOS, אנדרואיד וטלוויזיות חכמות.
מדוע צריך אמצעי תשלום לתקופת ניסיון?
שירות הטלוויזיה של smart מאפשר צפייה בעשרות ערוצי טלוויזיה, ספריית VOD עשירה ומגוונת וגם אפשרות לצפייה בסרטים חדשים מהקולנוע בתשלום. על מנת לפתוח עבורכם את הערוצים החיים, עליכם להיות לקוחות של שירות smart. עבור תהליך זה, יש להכניס אמצעי תשלום. כרטיסכם לא יחוייב בתקופת ההתנסות.

במידה ובחרתם לא להתחבר לשירות smart ולהפסיק את תקופת ההתנסות, תוכלו בעתיד לצפות בסרטים בתשלום, באמצעות כרטיס האשראי שהוזן. 
נשמע נהדר! איך מצטרפים?
ניתן להצטרף כמנויים דרך הטלפון 6400* או באמצעות מילוי טופס ליצירת קשר.

לחלופין, ניתן להירשם לשבוע ניסיון. רכישה במסלול Try&Buy מאפשרת לכם להתנסות בשירותי smart במשך שבוע ימים ללא תשלום ורק לאחר מכן לרכוש את המנוי. להתנסות - לחצו כאן.
האם יש אפשרות להקליט תוכן?
בצפייה דרך הממיר ודרך ה-PC אין צורך להקליט תוכן. שירות ה-smart מקליט את כל התכנים של הערוצים החיים 24/7 ומאפשר לצפות בתכנים ששודרו עד שבעה ימים אחורה.

אפשרות להקלטה אוטומטית של תכנים תיכנס בעתיד לשאר האפליקציות (סמארטפונים וטאבלטים).
בכמה מכשירים ניתן לצפות במקביל?
ניתן לצפות בתכני החברה בכל זמן ובכל מקום בעד 5 מכשירים במקביל (בטריפל ייתכנו תנאים שונים).
איך מנתקים מכשיר משויך?
במידה ויש צורך להסיר מכשיר מהשיוך (במקרה שהמכשיר אינו ברשותכם יותר למשל) – תוכלו ליצור קשר עם התמיכה שלנו בדרך הנוחה לכם ביותר:

מייל: cs@ccc.co.il
טלפון: 6400* 

הכינו מראש את פרטי התשלום (4 ספרות אחרונות, ותוקף של כרטיס האשראי) ואנו נשמח לסייע בביטול המנוי במכשיר הישן והעברתו למכשיר החדש.
כבר הכנתי פופקורן, התיישבתי בספה והסרט לא מנגן לי חלק! מה לעשות?
תכני ה-HD וה-3D שאנו מציעים בשירות מקודדים באיכות הטובה ביותר בכדי להעניק לכם איכות תמונה בלתי מתפשרת וחווית צפייה אולטימטיבית. נכון, השירות שלנו מוזרם על גבי האינטרנט באמצעות שרתים חזקים ביותר, אך בכדי ליהנות מאיכות צפייה מרבית ורציפה עליכם לדאוג לחיבור אינטרנט איכותי ומהיר בפס רחב וכן על מהירות הורדת נתונים מספקת. על מנת ליהנות מאיכות מרבית, אנו ממליצים על חיבור אלחוטי של 10Mb לפחות. שימו לב! כדי ליהנות מאיכות צפייה מרבית אנו ממליצים לחבר את הטלוויזיה לנתב (ראוטר) באמצעות כבל (חיבור קווי) ולא בצורה אלחוטית (WiFi). במידה ואין שקע רשת זמין ליד הטלוויזיה, ניתן להשתמש ב-Home-Plug המעביר חיבור אינטרנט על גבי רשת החשמל הביתית או במגביר WiFi.
איך אני בודק מהירות גלישה (או) מה אפשר לעשות כשנתקע לי סרט?
על מנת לבחון בפועל את מהירות הגלישה של מכשירכם אל השרתים שלנו, אנו ממליצים לכם לערוך בדיקת מהירות אינטרנט:
  • היכנסו לדפדפן בטלוויזיה החכמה/ממיר.
  • היכנסו ללינק: https://www.ccc.co.il/heb/General/AboutUs/SpeedTest
  • לחצו על Begin Test
  • התוצאות צריכות להיות: Download גדול מ-5Mbps עבור HD, וגדול מ-10Mbps עבור 3D.
תוצאות נמוכות מכך: תוכלו לחזור על הבדיקה במכשיר אחר בבית המחובר לאותה רשת (מחשב למשל) ואם התוצאות המתקבלות לא תקינות גם שם, יש לפנות לתמיכה במספר 6400*.

תוצאות במכשיר אחר בבית תקינות: ורק בטלוויזיה/ממיר לא, ניתן לשכור מטריפל סי מרחיק טווח בעלות חודשית של 10 שקלים כולל אחריות ותמיכה בנושא הטלוויזיה בלבד. לחילופין ניתן לפנות לטכנאי רשת על מנת לאפשר קליטה טובה יותר של הרשת – ייתכן והחיבור האלחוטי חלש מידי.
האם צפייה ב-smart משפיעה על חבילת הגלישה בסמארטפון?
במידה והטאבלט או הסמארטפון בעלי יכולת גלישה סלולרית (בעלי SIM), אפליקציית השירות שלנו תזהה אוטומטית על איזו רשת אתם גולשים (WiFi או סלולרית) ותתאים לכם איכות צפייה אופטימאלית. בצפייה בחיבור סלולרי ייתכן ותוגבל איכות הצפייה, וזאת על מנת לשמור על חוויית צפייה רציפה ואולטימטיבית (וגם על מנת לנסות ולהפחית לכם את השימוש בחבילה החודשית). שימו לב! גלישה סלולרית תלויה במפעיל הסלולרי, באיכות הקליטה ובעומס על הרשת בכל רגע נתון ומיקום גיאוגרפי. במידה ומהירות הגלישה איטית מידי, לא תתאפשר צפייה באמצעות השירות. אנו ממליצים להתחבר לרשת אלחוטית מהירה ואיכותית כדי ליהנות מחוויית צפייה אולטימטיבית. השירות שלנו smart אינו קשור למפעיל הסלולרי, מבחינת חיובים או חבילות גלישה, אלא רק למהירות הגלישה המסופקת לכם מאותו ספק. השימוש בשירות בגלישה סלולרית, תתבצע באחריות המשתמש בלבד ובהתאם לחבילה שברשותו. שימו לב כי מהירות גלישה גבוהה הנדרשת לצפייה איכותית, קשורה בהכרח להורדת נתונים מרובה.
אופס.. שכחתי את הקוד שלי, מה עושים?
תוכלו בכל עת לפנות לתמיכה שלנו במספר 6400*, בכדי שנוכל להוציא או לאפס עבורכם את קוד הקטגוריה או התשלום – יש להכין מראש את מספר הלקוח. 
איך ניתן לשלם?
ניתן לשלם בכל כרטיס אשראי בתוקף מישראל למעט דיינרס או כרטיס דיירקט,
או בהוראת קבע חתומה ע"י הבנק, למעט בנק הדואר.
למילוי טופס להוראת קבע - לחצו כאן.
האם ניתן להתחבר לשירותי אינטרנט יחד עם טלפון?
טריפל סי אינה מספקת שירותי טלפוניה.
Up